Hallowen w ESP

Jak co rok w naszej szkole, w ostatnim tygodniu października, na lekcjach oraz zajęciach dodatkowych z angielskiego pojawiły się duchy, pająki, nawiedzone domy i czarownice. W trakcie gier językowych, układania puzzli, rozwiązywania krzyżówek,...

Wyjazd do Wrocławia [Galeria]

Klasa ósma jest już dawno po egzaminach. Przyszedł czas na zasłużony odpoczynek - klasowy wyjazd do Wrocławia. 🙂 Na każdy z sześciu dni przygotowaliśmy inne atrakcje. Zaczęliśmy od zwiedzania Starego Miasta i poszukiwań krasnali. Śmiechu było co niemiara. :D...

Zielona szkoła – dzień 4 [galeria] – maj 2022

Dzień czwarty naszej zielonej szkoły był pełen wspaniałej zabawy! Po śniadaniu wybraliśmy się na Omegi i kajaki. Graliśmy też w padla i siatkówkę - nie zabrakło plażowania, budowania zamków z piasku i skoków na eurobungee. Cześć z nas wybrała się na jazdę konną...

Zielona szkoła – dzień 3 [galeria] – maj 2022

Trzeci dzień zielonej szkoły przyniósł masę atrakcji! Rozpoczęliśmy od porannego rozruchu. Następnie rozeszliśmy się na zajęcia. Dzisiaj były to: kajaki, Omegi, siatkówka, eurobungee i padel. Później pogoda pokrzyżowała nam plany, więc resztę dnia spędziliśmy w ośrodku,...

Zielona szkoła – dzień 2 [galeria] – maj 2022

Wczorajszy wieczór przyniósł nam sporo atrakcji. Wszyscy graliśmy we flagi - były emocje, sporo biegania i sportowa rywalizacja. Dzisiejszy poranek rozpoczęliśmy od pysznego śniadania. Później rozeszliśmy się na różne zajęcia: Omegi, kajaki, park linowy, strzelanie z...

Zielona szkoła – dzień 1 [galeria] – maj 2022

23 maja bezpiecznie dotarliśmy na naszą wyczekaną ZIELONĄ SZKOŁĘ!...
Wyjazd do Wrocławia [Galeria]

Klasa siódma wraz z Panią Magdą i Panią Kamilą postanowiła odwiedzić Zamek Królewski. Podczas warsztatów dowiedzieliśmy się m.in., kto przychodził na słynne obiady czwartkowe oraz jakie...

czytaj dalej

Drama in the classroom

Drama to metoda aktywizująca, która ma niezwykłą moc. Używanie dramy na lekcjach języka obcego skutkuje nie tylko szybszym przyswojeniem słownictwa czy lepszym rozumieniem sensu ćwiczonej sytuacji komunikacyjnej ale jednocześnie rozwija procesy poznawcze i...

OFICJALNY FACEBOOK

This message is only visible to admins.
Problem displaying Facebook posts. Backup cache in use.
Click to show error
Error: Error validating access token: The session has been invalidated because the user changed their password or Facebook has changed the session for security reasons. Type: OAuthException
Mission Impossible? Klasa 6 tak wlasnie swietowala Dzien Kobiet:) ... See MoreSee Less
Zobacz na Facebook
Klasa 2a wybrała się do Centrum Nauki Kopernik, gdzie obejrzała wystawę, na której to niczym w szklanej kuli ujrzała przyszłości z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, pomajsterkowała w Majsterni, a na koniec odkryła świat fizyki i chemii. Czas upłynął tak szybko, że żałowaliśmy iż trzeba wracać. Dziękujemy naszym cudownym rodzicom za zorganizowanie tego wyjścia z okazji Dnia Kobiet ♥️ ... See MoreSee Less

Poznaj Europejską Szkołę Przyszłości

Prowadzimy nabór do klasy I oraz nabór uzupełniający do niektórych klas.