W zgodzie z naturą – Małgorzata Pietrusik (nauczycielka przyrody)

Napisane przez Justyna Jakubiuk

1 października 2015

Jestem pogodną realistką z poczuciem humoru. Ci, którzy mnie znają, wiedzą, że można na mnie polegać w każdej sytuacji. Lubię podróże, sutasz (technika tworzenia biżuterii), pływanie i jazdę na rowerze. Frajdę sprawia mi poznawanie nowych ludzi.

OFICJALNY FACEBOOK

This message is only visible to admins.
Problem displaying Facebook posts. Backup cache in use.
Click to show error
Error: Error validating access token: The session has been invalidated because the user changed their password or Facebook has changed the session for security reasons. Type: OAuthException
Mission Impossible? Klasa 6 tak wlasnie swietowala Dzien Kobiet:) ... See MoreSee Less
Zobacz na Facebook
Klasa 2a wybrała się do Centrum Nauki Kopernik, gdzie obejrzała wystawę, na której to niczym w szklanej kuli ujrzała przyszłości z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, pomajsterkowała w Majsterni, a na koniec odkryła świat fizyki i chemii. Czas upłynął tak szybko, że żałowaliśmy iż trzeba wracać. Dziękujemy naszym cudownym rodzicom za zorganizowanie tego wyjścia z okazji Dnia Kobiet ♥️ ... See MoreSee Less

Pozostałe artykuły

Wyjazd do Wrocławia [Galeria]

Klasa ósma jest już dawno po egzaminach. Przyszedł czas na zasłużony odpoczynek - klasowy wyjazd do Wrocławia. 🙂 Na każdy z sześciu dni przygotowaliśmy inne atrakcje. Zaczęliśmy od zwiedzania Starego Miasta i poszukiwań krasnali. Śmiechu było co niemiara. :D...

czytaj dalej
Zielona szkoła – dzień 4 [galeria] – maj 2022

Dzień czwarty naszej zielonej szkoły był pełen wspaniałej zabawy! Po śniadaniu wybraliśmy się na Omegi i kajaki. Graliśmy też w padla i siatkówkę - nie zabrakło plażowania, budowania zamków z piasku i skoków na eurobungee. Cześć z nas wybrała się na jazdę konną...

Zielona szkoła – dzień 3 [galeria] – maj 2022

Trzeci dzień zielonej szkoły przyniósł masę atrakcji! Rozpoczęliśmy od porannego rozruchu. Następnie rozeszliśmy się na zajęcia. Dzisiaj były to: kajaki, Omegi, siatkówka, eurobungee i padel. Później pogoda pokrzyżowała nam plany, więc resztę dnia spędziliśmy w ośrodku,...

czytaj dalej

Bądź na bieżąco z wpisami na blogu

Poznaj Europejską Szkołę Przyszłości

Prowadzimy nabór do klasy I oraz nabór uzupełniający do niektórych klas.