Zakończenie roku szkolnego – klasa 8

Napisane przez admin

25 czerwca 2021

Piękne i wzruszające pożegnanie naszych absolwentów już za nami. Był oficjalny apel, podziękowania, wyróżniania i nagrody. Będziemy bardzo tęsknić za wszystkimi uczniami. Wszyscy trzymamy kciuki za Was i Wasze przyszłe osiągnięcia.

Uczniowie postanowili przygotować coś wyjątkowe na pożegnanie z nauczycielami:

„Drodzy Nauczyciele jako uczniowie klasy VIII dziękujemy Wam za wszystkie lata pracy i współpracy, za zaangażowanie
i oświetlanie nam drogi zwanej edukacja.
Bierzemy ze sobą nie tylko cenną wiedzę, ale i wiele miłych, dobrych wspomnień płynących z naszych relacji.
Na koniec prosimy posłuchajcie z dystansem i humorem
jak to my Was z sympatią odbieramy i co ze sobą
w wspomnieniach zabieramy.”  

Pani Dyrektor Ewa Szablak
Pani Ewa o szkole decyduje i same słuszne decyzje podejmuje.

Pani Dyrektor Ewa Pizoń:
Nasza droga Pani Ewa
Porządek w szkole zawsze trzyma.
Lecz teraz ze szkoły wybiegamy
Bo przed nami inne plany.

Bernadetta Janda zna sie na nutach
i chodzi w ładnych butach.

a Pan Kamil Słoka uczy matematyki
więc moźe policzy Pan z nami kamyki?

natomiast pani Sylwia jest niezła z techniki
drewno piłuje i lekko szlifuje.

Pan Maciek edukuje angielskiego wiemy to na pewno
parasol jest skuteczny,
więc Kamil znów jest grzeczny.

Dzięki EDB każdy jest bezpieczny
Pani Olga tego przedmiotu nas uczy.

Pani Małgorzata szuka od naszej wiedzy kluczy
jej lekcja biologii jest fajna
a ta rymowanka wcale nie jest banalna.

Pan Rafał od wuefu jest łysy
i ma fajne rysy,
lubi wodę źródlaną
i boli go czasem kolano
ma bródke
i czasem prowadzi łódke.

Pani Joanna Florczak – chemia
Tabele mendelejewa na pamięć znać trzeba.
Tlenk glinu, tlenek rtęci
do nauki mamy od razu większe chęci.

Pani Joanna Frąckiewicz – historia
Przeszłość, wojny i powstania
dla nas to ważna sprawa.
W małym palcu wszystko mamy
Nowi władcy, miasta, stany.

Pani Joanna Chwalisz – francuski
Francuski jak drugi język znamy,
Bonjour, salut – właśnie tak się witamy!
Sprawdziany, kartkówki to prosta rzecz.
Lecz gdy jedynka się pojawi, Pani Joanna nasz błąd naprawi.

Pani Kamila Szałańska – polski
Jest pani fanką osoby, która Nobla dostała, za pracę z nami też by się Pani taka nagroda należała.

Pani Anna Filpowicz – religia
Nasza kochana pani Ania
Nauczy nas nie od dzisiaj świata kochania.
Modlitwa pomaga, smutki odgania.

Pani Kinga Budzik – geografia
Pani Kinga już dobre parę lat wspaniale uczy nas.
Z nią poznajemy nowe kultury,
miasta i kraje to nie są bzdury.

Pani Aneta .- fizyka
Zanim Pani przyszła fizyka to była dla nas czarna magia, lecz Pani nas swoją wiedzą oczarowała.

Pani Monika- informtyka
Nasz poziom wiedzy był marny, ale pani sposób nauczania jest genialny.

Pani Kasia wolontariat nam organizuje, dzięki niej każdy pomoc zyskuje.

Bernadetta Janda zna się na nutach
i chodzi w ładnych butach,

a pan Kamil Słoka uczy matematyki
więc czy policzy Pan z nami kamyki?

natomiast pani Sylwia jest niezła z techniki
piłuje i drewno szlifuje

Pan Maciek edukuje angielskiego wiem to na pewno
parasol jest skuteczny
więc Kamil znów jest grzeczny
dzięki edb każdy jest bezpieczny
Pani Olga tego przedmiotu nas uczy

Pani Małgorzata szuka od naszej wiedzy kluczy
jej lekcja biologii jest fajna
ta rymowanka wcale nie jest banalna

Pan Rafał od wuefu jest łysy
ma fajne rysy
lubi wodę źródlaną
i boli go czasem kolano
ma bródke
i czasem prowadzi łódke

OFICJALNY FACEBOOK

Do społeczności szkolnej ‘’Europejskiej Szkoły Przyszłości’’ zostali przyjęci nowi uczniowie klasy I. ... See MoreSee Less
Zobacz na Facebook
Dzień Edukacji Narodowej/Dzień Nauczyciela zbliża się wielkimi krokami! W tym roku Naszych uczniów i ich wychowawców czeka z tej okazji zadanie specjalne - GRA TERENOWA! 😁🍁🌳🏅Nie możemy się już doczekać i trzymamy kciuki za dobrą pogodę! 🤗 ... See MoreSee Less
Zobacz na Facebook

Pozostałe artykuły

„Są miejsca, czasy i ludzie, których się nie zapomina”

„Są miejsca, czasy i ludzie, których się nie zapomina”

Ze względu na okrągły jubileusz istnienia Europejskiej Szkoły Przyszłości, poprosiliśmy naszych uczniów o przelanie na papier swoich przemyśleń. Niektórzy zredagowali niezwykłe opowiadania, których akcja toczy się w murach szkoły. Inni zdecydowali się na poetyckie...

czytaj dalej
10 lecie Europejskiej Szkoły Przyszłości

10 lecie Europejskiej Szkoły Przyszłości

Obchodzimy 10-lecie istnienia Europejskiej Szkoły Przyszłości!   Za nami wiele niezwykłych wspomnień i dużo ważnych osiągnięć. Jesteśmy dumni z rozwoju naszej szkolnej społeczności. Jak na każdych urodzinach, tak i u nas nie mogło zabraknąć tortu, świeczek, życzeń...

czytaj dalej
Zielony tydzień w klasie 7 i 8 :)

Zielony tydzień w klasie 7 i 8 🙂

W ramach zielonego tygodnia uczniowie klasy VII i VIII uczestniczyli w warsztatach tematycznych w Manufakturze Czekolady. W trakcie spotkania zaprojektowaliśmy własne tabliczki, poznaliśmy wszystkie czynności w procesie produkcji czekolady od samego ziarna,...

czytaj dalej

Bądź na bieżąco z wpisami na blogu

Poznaj Europejską Szkołę Przyszłości

Prowadzimy nabór do klasy I oraz nabór uzupełniający do niektórych klas.

Śledź nasze media społecznościowe